[linux-network] Re: Liesed line modem

---------

From: Ismet Sonmez (isonmez@bsy.com.tr)
Date: Sat 25 Oct 2003 - 05:15:39 EDT

    1-Genco Beyin söyledigi gibi Leaseline modem nasil olurda com1 e baglanir...
    2-Arada router(yönlendirici) yokmu?
    3-iki ag birbirini ip bazinda görüyormu?
    4-Birbirini görüyorsa zaten samba ayarlari yapilinca istediginiz olacaktir.

    bence bu ag

    Lan1<------>Router1<----->LeaselineModem1<-----Telekom------>LeaselineModem2
    <------>Router2<----->Lan2.......olmali

    Ag böyle olunca lan1 den lan2 ye ping atmak sambaya erismek mümkün.

    Öncelikle Ag ile ilgili bize detayli bilgi verirmisiniz?

    Iyi Çalismalar