[linux-network] Re: Liesed line modem

---------

From: nurullah sarkbulbulu (nurullah_sarkbulbulu@yahoo.com)
Date: Sat 25 Oct 2003 - 07:32:28 EDT

    Selam,
    oncelikle com port'a baglana bilen leasedline
    modemlerde var ör(zyxel marka).
    Daha onceden ucta bir terminal emulator program ile
    Server tarafinda da Unix kuruluydu ve baglanti
    yapiliyordu. Yanliz onceden kullanilan programlar
    terminal modunda calisabilen programlardi.
    Simdi server linux emulator program olmadan
    calistirmak istiyorum.
    yani : windoz'daki dogrudan kablo baglantisi gibi.
    remote - host

    yapiyi birdaha anlatayim...
    PC<->LLmodem<---->kiralik hat<----->LLmodem<->Linux
    Server

    hepsi bu kadar arada ne baska bir cihaz nede internet
    baglantisi, hicbirsey yok.

    modemler birbirleriyle haberlesiyor.
    ama bu haberlesmeyi bilgisayarlara nasil iletebilirim.

    yada iki bilgisayari ping atabilecek duruma getirmek
    benim isimi cozer..