[linux-network] Re: Liesed line modem

---------

From: nurullah sarkbulbulu (nurullah_sarkbulbulu@yahoo.com)
Date: Sat 25 Oct 2003 - 03:05:23 EDT

    Hocam tam olarak, iki farklý ilcede bulunan bu pcler
    arasinda liesedline var ve her iki ucta liesedline
    modem bulunmakta. Modemler pclerin (com) portlarindan
    takili. Server uzerinde samba kurulu ve server local
    ag uzerinde windoz bilgisayarlara dosya paylasimi
    yapiyor.

    amac: Uzakta bulunan bu pc'yide bu aga baglamak.
    ve bir ag surucusu olusturup paylastirilan dosya ve
    *.exe uygulamalari calistirmak.

    simdi benim asil sormak istedigim...

    Linux makina gelen istegi com1 uzerinden nasil
    dinleyecek.

    Windoz pc com1 uzerinden linux makinaya nasil baglanti
    kuracak.