[linux-network] Re: Liesed line modem

---------

From: Engin Ö. (engin@engin.web.tr)
Date: Fri 24 Oct 2003 - 17:36:57 EDT

    yalin ifadeyle, "leased line modem ile w98 bir pc" ifadesi cok yerine oturan
    bir ifade degil. w98 bir pcden dial up ya da leased line siz linux
    baglantisi yapabilirsiniz bunun nasil olacagi onemli midir ?
    ya da bir internet aginiz varda linuxu w98 gibi o agami sokmak istiyorsunuz
    yok eger degilse w98 pcden linuxa telnet ssh gibi bilumum yontemlerle
    baglanabilirsiniz..

    tam ifade ederseniz daha iyi olacak aslinda?