[linux-network] Re: ilginc bir network senaryosu

---------

From: Tufan Bıyıktas (tfn@mail.ege.edu.tr)
Date: Wed 22 Oct 2003 - 07:27:07 EDT

    Merhabalar,
    =D6ncelikle yardımlarınızdan dolayı tesekkur eder&#30=
    5;m.
    sormak ıstedıgım bazı seyler dha var ;

    1 - DNS ve DHCP nın conf dosyalarına standart ayarların d&=
    #305;sında
    (DNS i=E7in alan adı kaydı MX kaydı ve dıger makinala=
    rın kaydı)
    (DHCP ıcın zone bilgileri varsa static IP si olan makinalarin k=
    aydi
    subnet IP range gibi) baska bilgilerde girmem gerekir mi?
    DHCP de gateway nasıl tanımlanır ?
    2- resolvf.conf dosyasına baska bir ust seviye DNSin (metu gibi)
    girmem gerekir mi?
    4 - verdiginiz ıptables komutunu yazdıgımda yerel agı=
    mdakı maıl server e=20
    ulasabılır mıyım ?

    3- baska hangı bır ayar dosyası ıle ılgıl&#=
    305; yapılacak bır seyler var mı?

    sımdıden tesekkurler ...

    Saygilarimla ...
      tfn