[linux-network] yahoo-hotmail-winupdate

---------

From: Abdullah Güney (abdullah.guney@emo.org.tr)
Date: Wed 22 Oct 2003 - 03:28:59 EDT

    Merhaba, gecenlerde sordugum bir soru vardi. Ancak hala sorunum devam ediyor
    ve cozumunu bulamadim. ADSL bir modemim var. USB Zyxel 630-41 bu modemi
    linux Redhat 9.0 altinda kullaniyorum. Modem sorunsuz internete baglaniyor.
    Su sekilde clientlar internete cikmakta.

    echo 1 > /proc/sys/net/ipv4/ip_forward
    iptables -t nat -A POSTROUTING -s 192.168.0.0/24 -j MASQUERADE

    Ancak tum bunlara karsin, kullanicilar ve (rh9 da dahil) hotmail ve yahoo
    gibi sitelere login oluyorlar ama inbox larini goremiyorlar. Yani klasorlere
    girmek istediklerinde epey bir sure bekledikten sonra time out ta dusuyor.
    RH9 daki fw lari kapttim sonuc degismedi. Mail alma yollamada veya ssl li
    sayfalara baglanmakta bir sorun yok. Ayni zamanda clientlar MS windows
    update de yapamiyorlar. Bu islemlerde neyi kullanamadigini bir turlu
    kesfedemedim.
    Bu konuda farkli bir fikri olan var midir acaba?

    Abdullah