[linux-network] Re: qmail

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Wed 22 Oct 2003 - 03:01:44 EDT

    On Wed, 2003-10-22 at 09:51, Engin O. wrote:
    > merhaba
    >
    > "thread" icin özür , hassas oldugunu bilmiyordum bunun..
    >
    > dig @212.156.4.4 mail.serverim.com mx
    >
    > yaptigimda benim DNS imi yakalıyorum

    Bu takdirde en azindan ttnet ns'lerini kullanan clientlarin sizin posta
    sunucunuza iletileri gonderebilmesi lazim. Isterseniz bana ozelden bu
    domain icin bir e-mail adresi verin, deneme yapalim.

    Ya da bundan once

    telnet mail.serverim.com 25
    ehlo domain.com
    mail from: deneme@abc.com
    rcpt to: <bu domain'e ait gecerli bir e-mail adresi>

    deyince ne diyor?