[linux-network] Re: Bind ve "www" prefix

---------

From: [ C T R L ] (ctrl@host4.web.tr)
Date: Mon 20 Oct 2003 - 08:30:47 EDT

    Selamlar,

    Gorunen o ki hazir bir yazilim kullaniyorsunuz sunucuda alanadi
    olusturmak icin. Yapmaniz gereken seyleri yazacagim ama kimse
    anlamayacak ve reklam olacak.Keza linux ya da DNS ile ilgili bir sorun
    degil bu.=20

    Kullandiginiz 3thparty yazilimdaki bir hatadan ibaret.=20

    Iletisim kurarsaniz yardimci olmaya calisirim.