[linux-network] Bind ve "www" prefix

---------

From: Emre Erkunt (sharky@ethernass.org)
Date: Mon 20 Oct 2003 - 08:13:54 EDT

     Merhabalar,

     DNS sunucumda şu ana kadar bir sorunla karşılaşmadım, fakat bugün
    itibariyle yeni eklemiş olduğum domainin www.domain.com hariç tüm CNAME
    'lerini resolve ediyor..

     Tüm conflara, filelara teker teker defalarca baktım, daemon'u 2-3 defa
    restart ettim fakat çözemedim.

     domain.com 'a ftp.domain.com, mail.domain.com, webmail.domain.com gibi
    CNAME ler atayabiliyorum ve tıkır tıkır resolve ediyor.. Fakat
    www.domain.com CNAME 'ini eklediğimde resolve etmiyor.. Ya ben fazla
    yoruldum ve minik bir şeyi gözden kaçırıyorum, ya da fazlasıyla absürd bir
    durumla karşı karşıyayım.

     Fikir üretebilen arkadaşlara minnettar kalacağım.

     İyi Çalışmalar.

     Emre Erkunt
     a.k.a Sharky
     System Adm. & Security Prov.