[linux-network] Re: Mandrake 9.1 upgrade

---------

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Fri 17 Oct 2003 - 10:09:48 EDT

    17.10.2003, 16:50, Aydin ARMAGAN wrote:
    AA> internet te indirdiğim Mandrake 9.1 in iso dosyaları var 9.0 ı
    AA> bu dosyalarla nasıl upgrade edebilirim.

    Mesajiniz daha cok linux-baslangic listesinin alanina giriyor.

    iso oldugu icin cd'ye yazip, sonra cd'den boot ile kuruluma
    baslayip, kurulum seceneklerinden güncelleme (upgrade) secmelisiniz.
    Evde Mandrake 8.1, 8.2, 9.0'dan 9.1'e kadar boyle geldim. :)

    Aslinda iso dosyasinin icerigini linux altinda gorebilirsiniz ama
    tum sisteminizi guncellemek istediginizden iso'daki yuzlerce rpm'i
    elle guncellemek cok daha zor olacaktir.

    Her turlu kurulum isleminden once varsa onemli bilgilerinizin
    yedegini almaniz gerektigini hatirlatirim.

    sevgiler

    --
     Alper Oğuz    alperliste@showtv.com.tr