[linux-network] Re: samba directory sharing

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Mon 13 Oct 2003 - 12:32:14 EDT

    Mon, 13 Oct 2003 17:04:04 +0300 tarihinde "Betega" <info@betega.com.tr>
    soyle yazdi:

    > Ben benim 20-30 civarindaki directory'mi bir ana directory'e
    > kopyalayayim, sonra oradan alt directoryleri share edeyim ve kullanici
    > haklarini vereyim. Ana directoryide share edeyim.Kullanicilarim ana
    > directorye map ettiginde , alt directorylere verdigim haklara gore
    > directoryleri gorebilsin,gormesin , yazsin, yazamasin.Boylece tek bir
    > map ile olay cozulur.Bu sekilde hak verme Novell Netware'de vardi,
    > halada olmasi lazim.Win2000'de olmasi lazim.Sambada boyle bir cozum
    > varmi? Yardimci olursaniz sevinirim..
    Linux'ta da yapabilirsiniz, ama Samba'da olmasi gerekmiyor illa.

    Izinleri smb.conf'tan degil de, dosya sisteminin haklarindan duzenlerseniz
    kolaylikla yapabilirsiniz. Samba sadece paylasimlara erisimi duzenler, alt
    dizinler ise dosya sisteminin sorumlulugunda.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694