[linux-network] samba directory sharing

---------

From: Betega (info@betega.com.tr)
Date: Mon 13 Oct 2003 - 10:04:04 EDT

    merhaba,
    Samba kullandigim bir linux file serverim var ve gayet saglikli calisiyor.Fakat bir sikintim var soyleki;
    Benim windows pclerine share ettigim toplamda 20-30 directory'im var .Herbirine haklar veriyorum, daha sonrada kullanicilar bu shareleri map yapip kullaniyorlar , fakat bazen bir kullanicinin map ettigi drive sayisi 10'u buluyor yada geciyor.
    Soyle bir yontem samba'da yokmu?
    Ben benim 20-30 civarindaki directory'mi bir ana directory'e kopyalayayim, sonra oradan alt directoryleri share edeyim ve kullanici haklarini vereyim. Ana directoryide share edeyim.Kullanicilarim ana directorye map ettiginde , alt directorylere verdigim haklara gore directoryleri gorebilsin,gormesin , yazsin, yazamasin.Boylece tek bir map ile olay cozulur.Bu sekilde hak verme Novell Netware'de vardi, halada olmasi lazim.Win2000'de olmasi lazim.Sambada boyle bir cozum varmi? Yardimci olursaniz sevinirim..

    tesekkurler