[linux-network] Squid Sorunu (Hemen Hemen Bitti Sayılır)

---------

From: emre46 emre (emre46@hotmail.com)
Date: Thu 09 Oct 2003 - 10:58:35 EDT

      Tekrar Selamlar.

            Öncelikle yardımlarınız için çok teşekkürler hem işin mantığını daha
    iyi anlamış oldum sayenizde.

            Squid i linux kurulurken seçmiştim (ben derlemedim) Client ların
    gateway ve dns ayarlamaları düzgün olarak ayarlandı.

            Ama dediğiniz gibi sanırım firewall ayarlarında gözümden kaçan bir
    şeyler var heralde.
            Test için firewall den sadece kendi makinemi yönlendiriyorum squid e

            iptables -t nat -A PREROUTING -p tcp -s 192.168.1.117 --dport 80 -j
    DNAT --to proxy_ip:3128

            bunun dışında input ve forward zincirlerine bir şey eklemem
    gerekiyormuki yoksa sadece yukarıdaki rule yetmiyormu.

            eğer explorer dan proxy ayarlamalarını yaparsam o zaman access
    logda bütün giren ve çıkan istekleri görebiliyorum.

            ama bunu ayarlamaz ise uzun bir sürebekleyip sayfa görüntülenemedi
    hatası alıyorum..

           Yardımlarınız için tekrar teşekkürler...

    Tired of spam? Get advanced junk mail protection with MSN 8.