[linux-network] Re: ses katrtı ile network?

---------

From: Komsis Bilgisayar (komsis@komsisbilgisayar.com)
Date: Wed 08 Oct 2003 - 08:39:07 EDT

    Selam arkadasim, anladigim kadari ile elektronik ile de ilgileniyorsunuz.
    Ses karti üzerinden network kurma üzerine bazi çalismalarim da olmustu.
    Fakat bunun "Linux" ile ilgili olmadigini düsünüyorum. Bir çok dökümani bu
    listeye yazmak yerine mailine gönderebilirim. Fakat listede bu konu ile
    ilgilenen kisiler de varsa listeye de yazabilirim.
    Belki teorilerin ve çalismalarin devamini getirebilecekler olabilir.