[linux-network] ses katrtı ile network?

---------

From: erkan bayram (bayramerkan@yahoo.com)
Date: Wed 08 Oct 2003 - 04:29:50 EDT

    merhabalar
    ben ses kartı ile bilgisayarları birbirine bağlamak
    istiyorum.Dolayısı ile ses kartında yapılan işlemler
    DAC nasıl çalışır nasıl dijital analoğa nasıl analog
    dijitale çevirilir.Konuya nasıl ve nerden
    başlayabilirim.HOwto'ları nerden bulabirim. eğer
    bilgileri analoğa çevirebilirsem belki ileriki aşamada
    bir FM alıcı vericisi ile kablosuz bağlantı olabilir
    diye düşünüyorum.Yardımlareınız için teşekkürler...

                                     ERkan Bayram