[linux-network] Re: Qmailde Imap kullanımı.

---------

From: Ozmen Emre DEMIRKOL (ozmend@sakarya.edu.tr)
Date: Tue 07 Oct 2003 - 04:49:34 EDT

    hay=FDr zorunda degilsiniz. eger vpopmail kullaniyorsan=FDz, mysql iidir am=
    zorunlu degil. courier i kurarken vpopmail veya sistem olarak
    yapilandirabilirsiniz. secim sizin. kurulumdan sonra redhat icin
    /usr/lib/courier-xxx/icindeki dosyalari ayarlamaniz gerekir.
    ornek kurulumu enderunux ten temin edebilirsiniz. ismail beyin yazdigi
    dokuman gayet iyi.

    SAKARYA UNIVERSITESI
    Bilgi Islem Dairesi Baskanligi
    Ars.Gor. Ozmen Emre DEMIRKOL