[linux-network] Re: nat kurallari

---------

From: fr (freddy_k2033@yahoo.com)
Date: Tue 07 Oct 2003 - 04:20:04 EDT

    evet dis ip'ler alias olarak tanimli.

    satirlarin yerini falan degistirdim. mesela yerel
    networku internete cikaran kurali asagilara falan
    yazdim ama durum degismedi.

    loglardan baktigimda SRC=<yerel makina ic ip'si>
    DST=<nat edilmis dis ip> DPT=22 olarak ssh baslangici
    var ama niyeyse makina firewall'a baglaniyor.

    kafam iyice karisti.

    fr.