[linux-network] Linux istemcide DHCP problemi

---------

From: C.Hakan POLATKAN (hpolatkan@linuxmail.org)
Date: Fri 03 Oct 2003 - 07:08:27 EDT

    Merhaba...

    Oncelikle kullanilmakta olan sistemi tarif edeyim.

    Windows Server 2003 DC
    Windows Server 2003 DHCP sunucu
    Windows 2000 Server + ISA sunucu
    Windows 98 istemci
    RedHat Linux 9.0 istemci

    Evdeki makinelerimi bu sekilde yapilandirdim. Maksat denemek/ogrenmek olsun.
    DHCP sunucu AD uzerinde AUTHORIZED durumda... Win98 istemci DHCP kullanarak
    IP adresi alabiliyor ve internete cikabiliyor. RedHat istemci ise DHCP
    hizmetinden yararlanamiyor. Bu Linux istemci DHCP sunucuyu DISCOVERY
    edebiliyor fakat sunucunun onerdigi IP adresi icin REQUEST gonderemiyor. Su
    anki durumda DHCP sunucuda bir sorun oldugunu zannetmiyorum. Win98 istemci
    DHCP hizmetini kullanabiliyor.
    Linux makinem DHCP'yi kullanabilecek sekilde yapilandirilmis durumda ve IP
    adresi alabilmek icin can cekisiyor, basarili olamiyor. Sistemde/networkte
    herhangi bir sorunda gozume carpmadi. Linux makinem statik ip kullanirsa
    herhangi bir sorun olmuyor fakat amacim DHCP kullandirabilmek.

    Bu gibi bir sorunla karsilasan ya da fikri olan arkadaslar bana yardim
    ederlerse sevinirim.

    Tesekkurler... Hoscakalin.

    C.Hakan POLATKAN --

    http://www.linuxmail.org/[1]
    Now with e-mail forwarding for only US$5.95/yr Powered by Outblaze

    --- Links ---
       1 http://www.linuxmail.org