[linux-network] Re: sqwebmail ve login sorunu

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Wed 26 Nov 2003 - 19:18:15 EST

    Umut> Bazi kullanici hesaplari login olmuyor. Gidiyorum
    Umut> vpopmail icindeki dizinlerini siliyorum tekrar
    Umut> login oluyor ama ikinci kere yine login olmuyor.

    Hmm, google yeterince sonuc dondurmedi. Ben de fazla
    derine dalmadim ve sorunu bulmam uzun surdu.

    vpopmail versiyonum 5.2.1, bu bir oncekiymis...
    5.2.2. ile mysql'e gonderilen verileri ilgilendiren
    bir sorunu halletmisler. Bu sorun:
    once 10 karakterli, sonra 6-7 karakterli
    bir sifreye sahip birisi login olursa ilk
    loginden artan 2-3 karakter sonrakine
    tasindigi icin logine izin vermiyor

    Cozum: vpopmail yukseltip courieri (ve varsa
    sqwebmail vs 'yi) yeniden kurmak...

    Bu cevabi google amca kayitlara gecirsin diye
    tekrar atiyorum..

    Saygilar.
    Umut