[linux-network] sqwebmail ve login sorunu

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Wed 26 Nov 2003 - 14:22:34 EST

    En son versiyon sqwebmail/vpopmail/qmail kurulu
    bir sistemim var. Ancak bir sorunum da mevcut.

    Bazi kullanici hesaplari login olmuyor. Gidiyorum
    vpopmail icindeki dizinlerini siliyorum tekrar
    login oluyor ama ikinci kere yine login olmuyor.

    Ayni domainin postmaster kullanicisi her kosulda
    her durumda login oluyor. Ancak adi kullanicilar
    2-3 kere login olup sonra uzun sure login olmuyor.

    /home/vpopmail/domain/kakalak.org/postmaster
    ile
    /home/vpopmail/domain/kakalak.org/test
    dizinleri arasinda ne ownership, ne access rights
    ne de dosya icerigi acisindan bir fark yok...

    /var/cache/sqwebmail dizini icerisinde tutulan
    kayitlar da tipatip ayni.

    sqwebmail'in authdaemond'sini durdurup tekrar
    calistirirsam loginler normale donuyor. Ama onun
    disinda ne yaparsam yapayim loginler aksiyor.

    Acaba sqwebmail calismasi ile ilgili bilmedigim
    bir sey mi var? Ayni durum courier ile de var, onu
    da denedim.

    Acaba sqwebmail time kilidi falan mi koyuyor?

    Saygilar.
    Umut