[linux-network] Re: Ynt: Re: sendmail

---------

From: Yunus ÇİÇEK (ycicek@karma-d.com)
Date: Sat 22 Nov 2003 - 14:00:52 EST

    Öyleyse tavsiyem postfix daha güvenli daha kolay kurulum ve yönetime sahip.
    zaten postfix,in içinde sendmail kullanılmaktadır
    dene beğenirsin.
    Ayrıca mümkün olduğunca son sürümleri tercih etmek lazım 7.3 yerine 9.0
    kur,güncellemelerini yap. (Güvenli açıkları ve yamalar açısından).

    İyi çalışmalar diliyorum.

    Yunus ÇİÇEK

    Karma-D iletisim sistemleri ltd.
    www.karma-d.com