[linux-network] Re: qmail e gelen mail

---------

From: emre46 emre (emre46@hotmail.com)
Date: Fri 14 Nov 2003 - 04:19:08 EST

    Tekrar selamlar.
    öncelikle cevabınız için teşekkür ederim. halen kafama takılan bir soru var
    daha

    /var/qmail/alias dizininde .qmail-Yahoo_groups

    bir dosya oluşturup içine gerekli mailleri yazdım ama peki hangi maile
    gelenler bu dosyanın içindeki mail listesine gönderilecek onu anlayamadım.

    /var/qmail/alias dizininde .qmail-Yahoo_groups eğer "Yahoo_groups" ismi o
    gelecek olan mailin ismi olucaksa bu defada şöle bir sorun var bir kaç tane
    domain de aynı isimler varsa o zaman nasıl çözülecek.

    Cevabızınzı bekliyorum

    Teşekkürler

    The new MSN 8: smart spam protection and 2 months FREE*