[linux-network] Re: NFS sorunu : Starting NFS Services

---------

From: Burhan Hanoglu (burhan@ideefixe.com)
Date: Thu 13 Nov 2003 - 10:09:18 EST

    Tekrar Merhaba,

    Tamam ama bu makine internet'e baglanabilecek mi o zaman? Yani kendi
    uzerindeki dns sunucu mu yapacak resolv islemini?

    Bildigim kadariyla, bu makineye kuracagim dns sunucusunun dns
    sorgularini gercek bir dns sunucuya forward etmesi gerekiyor. Bu
    düsünceden hareketle BIND ile ilgili arastirma yaptim ama "dns
    forwarding" ile ilgili birseye rastlamadim.

    Rica etsem, nasil calisacagi konusundaki tahayyulunuzu biraz
    aciklayabilir misiniz?

    BURHAN