[linux-network] Qneri?=

---------

From: Tolga Cengiz (tolga@alanyatirim.com.tr)
Date: Wed 12 Nov 2003 - 02:56:22 EST

    Selamlar
    DNS (Bind)
    FTP (Pure-Ftp)
    Web (Apache)
    Mail (Qmail)
    Gate (Squid)
    Firewall (İptables)
    Samba + mrtg

    dan oluşan Redhat 8.0 serverlarım var ve malum Redhat'ın update lere devam
    etmiyeceği için yeni sürümlerden bir tanesine geçmeyi düşünüyorum Fedora yı
    denedim gayet hoş ve stabil gözüküyor fakat sizin tavsiyeniz nelerdir. Yeni
    kuracağım sürümde stabil ve security olması benim için çok önemli siz neleri
    önerirsiniz. Bu arada elimde Redhat Advance Server 2.1 (5 cd) var işime
    yararmı?