[linux-network] Re: Qmail de rcpthosts sorunu

---------

From: Guray Satici (guray@uludag.edu.tr)
Date: Mon 10 Nov 2003 - 15:15:14 EST

    Sagol Sinan
    fakat bir seyleri denedikten olcup bicip bi neticeye varamadiktan sonra bu
    maili atiyorum

    dediklerini tabiki denedim
    sirf tcp.smtp dosyasi ile kalsan iyi
    rcpthosts dosyasina bile yazdim
    hatta yetinmedim rcpthosts dosyasina tum yonlendirme sirasinda dolastigi tum
    ip leri teker teker yazdim eth in tum ip lerini yazdim belki o ip lerden
    biri ile geliodur diye
    ama yine de nafile

    yalniz vpopmail i enable-roaming-user destegi olmadan kurdum
    ve bir sey daha 5.2.1 surumunu kullaniyorum vpopmail in
    sizce 5.3. lu seriye mi gecsem? daha gelistirme asamasinda ama??
    fikriniz nedir acaba??

    ayrica bir sey daha farkettim
    su an evden denemelerim sounsuz calisiyor
    kurumdan cikmadan once vpopmail e roaming-user destegi vermishtim de
    hadi bu destek olmadi diyelim??

    sizce qmail bir user a kIl olabilir mi??
    sirf mudur diye??

    aklima sacma sapan seyler geliyor artik ...
    mantikli bi tarafini goremiyorum olayin

    neyse sorunun cozuldugunu umuyorum
    vpopmail i roaming-user = yes ile derlemek galiba cozdu gibi
    yarin gorucez ...

    Yine de sagol Sinan :)

    On Mon, 10 Nov 2003 17:18:49 +0200, M.Sinan wrote