[linux-network] Re: Qmail de rcpthosts sorunu

---------

From: M.Sinan (linux-lists@stu.uludag.edu.tr)
Date: Mon 10 Nov 2003 - 10:18:49 EST

    Merhaba Guray,

    Eger disardan smtp sunucunun kullanilmasini istiyorsan smtp auth gibi
    cozumlere yonelmelisin. Ancak dedigin sabit ip'yi (en azindan bir sure sabit
    kablonette degil mi :) ) tcp.smtp dosyasina ekleyerek de yapabilirsin
    dedigin gibi.

    Ancak ip yi ekledikten sonra qmail scriptini cdb dosyasini yeniden yuklemek
    icin calistirmalisin. bendeki script (lifewithqmail.org dan alinma) qmailctl
    cdb diyerek bunu yapiyor. sendeki de ona benzer birseydir eminim.

    Kolay gelsin

     --
    M.Sinan

    Guray Satici yazılan: