[linux-network] Qmail de rcpthosts sorunu

---------

From: Guray Satici (guray@uludag.edu.tr)
Date: Mon 10 Nov 2003 - 08:39:05 EST

    Merhabalar ...
    yaklasik 1 aydir qmail le cebellesiyorum ..
    simdi ise karsima ilginc bir sorun cikardi
    anlam veremedim pek ama
    simdi DSL hattim ustunde gate makinem ve bir de DMZ bolgemde bir mail
    sunucum var bunun ustunde iki domain im var ve genel itibariyle sorunsuz
    calisiyor ..

    Kurumumda bulunun mudur duzeyinde bir sahis bana
    Kablo Modem uzerinde baglaniyorum ve outlook kullanmak istiyorum dedi
    local disinda bir yere smtp yi acmam gerekiyor yani
    ben de etc/tcp.smtp dosyasina Kablo modemin ip sini yazip
    tamam artik kullanabilirsin dedim ...
    nitekim kullanamadi :)

    ve gidip inceledigimde surekli olarak

    Alıcılardan bir tanesi sunucu tarafından reddedildiği için ileti
    gönderilemiyor. Reddedilen e-posta adresi: 'xyz@superonline.com'. Konu
    'sartname', Hesap: 'bursatedas.gov.tr', Sunucu: 'mail.bursatedas.gov.tr',
    İletişim Kuralları: SMTP, Sunucu Yanıtı: '553 sorry, that domain isn't in
    my list of allowed rcpthosts (#5.7.1)', Bağlantı Noktası: 25,
    Güvenli(SSL): Hayır, Sunucu Hatası: 553, Hata numarası: 0x800CCC79

    bu hatayi donderiyor ...
    her nereye mail atsam bu hata geliyor karsima
    ama webmail uzerinden denedigimde bir sorune denk gelemiyorum ...

    nerde hata yapiyor olabilirim ???