[linux-network] acil

---------

From: Nazmi ACAR (acar_n@ibu.edu.tr)
Date: Tue 11 Nov 2003 - 01:50:17 EST

    Arkadaşlar
    Öncelikle selamlarımı iletirim. Sorunum şu:(Bir haftadır cevap bekliyorum bu işi bilen içimizden birinden ancak hala bir cevap alamadım. Çakılıp, kaldık. Gerçekten bu işi bilen yok mu?)
    Rad Hat 9.0 üzerinde koşturmak için Courier kurmak istiyorum. Ancak kullanıcının HOME dizininde gerekli alt dizinleri açtıktan sonra derleme işlemine geçtiğimde aşağıdaki hatayı vermekte.
    error: Failed to rename /usr/src/redhat/SPECS/rpm-spec.SjkU02 to
    /usr/src/redhat/SPECS/rpm-spec.SjkU02: No such file or directory: No such file or directory
    Ne yapabilirim?
    Nazmi ACAR
    A.İ.B.Ü Eğt. Fk. Bilgi İşlem Mrk.
    0 374 253 45 11/44 22