[linux-network] Re: acil

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Tue 11 Nov 2003 - 05:33:16 EST

    On Tue, 2003-11-11 at 08:50, Nazmi ACAR wrote:
    > Arkadaşlar
    Merhaba,

    > Öncelikle selamlarımı iletirim. Sorunum şu:(Bir haftadır cevap
    > bekliyorum bu işi bilen içimizden birinden ancak hala bir cevap
    > alamadım. Çakılıp, kaldık. Gerçekten bu işi bilen yok mu?)

    Buradaki yanıtların gönüllüler tarafından verildiğini hatırlatmak
    istiyorum. İnsanlar sizin sorularınıza cevap vermek _zorunda_ değiller.
    `Canları isterse` yada `vakitleri varsa` cevap yazabilirler.
    Sorularınızı ikinci kez yollamanız, ayrıca üstteki gibi "iğneli"
    cümleler eklemeniz gerekmediği gibi rahatsız edici de oluyor.

    Kendi adıma, konu satırında "acil" yazan e-postaları listelerde görünce
    sinirleniyorum. Özellikle cevaplamadığım soruların çoğunun konu
    satırında "acil", "önemli" gibi kelimeler var.

    > Rad Hat 9.0 üzerinde koşturmak için Courier kurmak istiyorum. Ancak
    > kullanıcının HOME dizininde gerekli alt dizinleri açtıktan sonra
    > derleme işlemine geçtiğimde aşağıdaki hatayı vermekte.
    > error: Failed to rename /usr/src/redhat/SPECS/rpm-spec.SjkU02 to
    > /usr/src/redhat/SPECS/rpm-spec.SjkU02: No such file or directory: No
    > such file or directory

    Neyin dizininden bahsediyorsunuz? Ayrıca neden SRPM kurmaya
    uğraşıyorsunuz? Courier için derlenmiş RPM paketi aramayı deneyin.
    rpmfind.net'e bir bakın.

    Saygılar,

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.Ş.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part