[linux-network] Re: acil

---------

From: Nazmi ACAR (acar_n@ibu.edu.tr)
Date: Tue 11 Nov 2003 - 07:01:52 EST

    Enver Bey Merhaba,
    Ben buradaki mesajlaşma kurallarını ve cevaplamada zorunluluğun olmadığını
    biliyorum. Zorunlu olarak böyle bir mesaj dile getirerek yazdım. Kimseyi
    sinirlendirmek veya kırmak yada canını sıkmak gibi bir niyetim yok.
    Görkem Beyin Linux Ağ Yönetimi adlı kitabında Courier'ın kurulumu bölümünü
    okuyarak kurulumu yapmaya çalıştım. Fazla da Courier hakkında bilgim yok
    Courier-0.42.0.tar.bz2 paketi var. Bu paketten kurmaya çalışıyorum.
    Yardımcı olursanız sevinirim.