[linux-network] Re: Qmail e Uygun Webmail Alternatifi??

---------

From: M.Sinan (linux-lists@stu.uludag.edu.tr)
Date: Thu 06 Nov 2003 - 06:44:17 EST

    Merhaba Guray,

    Sqwebmail oldukca lite ve gayet hizli calisiyor, bu sebepten basilixden
    vazgeçip ona yoneldim bende. Turkce olmasi konusuna gelince, sqwebmail html
    template leri zaten veriyor sana, cgi, o html dosyalar uzerinden islem
    yapiyor. Gosterilen sayfalar tamamiyle onun icerisindeki sqwebmail'in kendi
    tag leri ile cikariliyor.

    cok degil, 1-2 saatlik bir calismayla turkcelestirebilirsin.

    Squirrelmail da çok guzel bir seçenek, ancak sifre değiştirtebilmek için ne
    yapacağımı bulamadım moduller arasından.

    Dediğim gibi, sqwebmail, eğer üzerinde biraz uğraşırsan, gerçekten güzel
    olabilir. (calismasi acisindan degil, gorunumu acisindan, calismasi zaten
    gayet guzel :))) )

    Saygilar
    ==
    M.Sinan

    benim icin onemli olan her hani bir turkce destegi olan webmail prog.u

    On Thu, 6 Nov 2003 08:12:35 +0200, Orhan Berent wrote
    > Courier-imap ile birlikte squirrelmail calistirabilirsiniz.Gayet guzel.

    Guray Satici yazılan: