[linux-network] Re: Qmail 554 hatası

---------

From: Kemal M. Ergur (kemal.ergur@gtkbilgisayar.com)
Date: Thu 06 Nov 2003 - 05:51:56 EST

    On Thu, 2003-11-06 at 11:11, Zafer KADI wrote:
    > Merhabalar,
    > qmail kurulumu yaptığım redhat 9 linux makinayi dial-up ile internete
    > bağladığım zaman
    > mynet.com a(softhome.net e de) birtürlü mail atamiyorum,yahoo ya hotmail e
    > birsürü yere mail atiyorum.
    > aşağıdaki hata gözüküyor loglarda
    > 3 0.00 Connected to 212.101.97.136 but greeting failed./Remote host
    > said: 554
    > REJECT Please have your sysadmins contact syssupport@mynet.com/

    Oncelikle sunu soyleyemek isterim, bence bu sizin degil mynet'in
    problemi. Anladigim kadari ile mynet, reverse dns kaydi olmayan
    makinalardan mail kabul etmeme secenegini set etmis, siz de mail
    gonderemiyorsunuz. Ama sizin disinizda ornegin kablonet aboneleri de
    mail gonderemiyorlar mynet'e.

    --
    Kemal M. Ergur <kemal.ergur@gtkbilgisayar.com>
    GTK Bilgisayar