[linux-network] Re: Linux RedHat 8.0'da VMware 4.0 kurulumunu nasıl yapabilirim.

---------

From: Volkan Tenik (volkan@hipotez.com)
Date: Mon 03 Nov 2003 - 08:12:18 EST

    Merhaba
    RPM paketini kurdu iseniz komut satırında vm yazdıktan sonra tab tuşuna
    2 kere basın
    vm ile başlayan komutları göreceksiniz.
    ilk olarak vmware-config.pl dosyasını çalıştırın ayarlar için bazı
    sorular soracak onları cevapladıktan sonra vmware komutu ile vmware
    başlatabilirsiniz.
    Not: vmware ücretli bir yazılım olduğu için seri numarası girmeden
    kullanamıyorsunuz.
    iyi çalışmalar dileğiyle.

    M.Sinan yazmış: