[linux-network] Re: Linux RedHat 8.0'da VMware 4.0 kurulumunu nasıl yapabilirim.

---------

From: cihan (cgungor@memorial.com.tr)
Date: Tue 04 Nov 2003 - 02:57:47 EST

    Evet içerisinde install diye bir dosya mevcut fakat komut satırında #rpm -i
    vmware.rpm yazıyorum kurulumu yapıyor. Kurulum bittikten sonra #vmware
    komutu ile çalıştırıyorum ve bir pencere içerisinde hata mesajı kurulum
    hatası var diye... şimdi vmware tamamen sistemden kaldırmak istiyorum kendi
    dizini içerisinde #vmware-uninstall çalıştırıyorum artalanda birşeyler
    yapıyor sanırım bazı dosyaları kaldırıyor kaldırma işlemi bittikten sonra
    tekrar vmware kurulumu yapıyorum ama sistemin altında dosyaların üzerine
    yazıyor yani tamamen kaldırmamış.... sanırım bu sorunu çözemeyeceğim.:(