[linux-network] Offtopic: Mysql e veri girerken ethernet kartim bozuldu :(

---------

From: Okan UĞUR (okanugur@pa.edu.tr)
Date: Wed 05 Nov 2003 - 16:29:34 EST

    öncelikle afedersiniz off topic ama kafama çok takılan birşey. dun gece
    ethernet kartımla network e 100mbitlik bağlantı yapabiliyordum. daha sonra
    kendi bilgisayarımdaki mysqle yazdığım php scripti ile başka 3 bilgisayarın
    explorer larından çalıştırmak sureti ile yaklaşık 3.500.000 kayıt girdik.
    şuan bu olaydan sonra networke 10 mbit le bağlanmaya başladım. acaba bu
    işlem ethernet kartımı bozmuş olabilirmi? Cevap evetse neden? hayırsa peki
    neden benim ethernet kartım bu olaydan sonra böyle yapmaya başladı?

    teşekkürler...