[linux-network] Re: qmail Smtp kontrol

---------

From: Kivanc Oskay (koskay@cozumbilgisayar.com.tr)
Date: Wed 05 Nov 2003 - 09:49:31 EST

    Selamlar,
    Tolga bey'in bahsettigi durum yanlis anlamadiysam pop hesabinin login
    oldugunda belli bir sure icin smtp kullanma izninin olmasi gibi birsey..
    Boylece pop hesabi olmayanlara relay izni verilmemis olacak. Su an
    vaktim olmadigi icin bu isi nasil yapacaginizi gosteren bir link
    veriyorum http://untroubled.org/relay-ctrl/ gerci bir takim
    gereksinimler ongorulmus ama en azindan fikir verir diye dusunuyorum.

    Kivanc Oskay