[linux-network] Procmail

---------

From: Ender (k3di@hiperaktif.com)
Date: Tue 04 Nov 2003 - 10:57:17 EST

    Merhabalar. Ben procmail kuraliyla gelen emailleri filtreleyip kurala
    uyan mailin From ve To kisimlarini alip onlari da bir scripte göndermeye
    calisiyorum fakat cesitli varyasyonlarini denedigim kural bir turlu
    calismiyor. Acaba benim kuralimda mi bozukluk var yoksa sorun baska bir
    sey mi? Procmailrc dosyasina ekledigim kural su:

    :0 fhw
    * To.*user@domain.com
    FROM=`formail -xFrom:`
    TO=`formail -xTo:`