[linux-network] Re: apache2 mod_perl2 on RH8

---------

From: Deger Cenk Erdil (erdil@cs.binghamton.edu)
Date: Tue 25 Mar 2003 - 18:33:07 EET

    sanirim "binary" rpm'lere bakiyorsunuz.. size "src" rpm lazim.. burada
    en gec 7.3 icin olanlar var:

    http://www.rpmfind.net/linux/rpm2html/search.php?query=apache&submit=Search+...&system=redhat&arch=src

    tar.gz'yi apache.org'dan indirebilirsiniz herhalde..

    yalniz sizin sisteminiz redhat 8.0 ise (dikkat etmemisim) bir sorun
    olmamasi lazim.. bulabildigim en yakin redhat 8.0 kurulu sistemde:

    [root@kiribati root]# rpm -q mod_perl
    mod_perl-1.99_05-3
    [root@kiribati root]# rpm -qa |grep httpd
    httpd-devel-2.0.40-8
    httpd-2.0.40-11
    redhat-config-httpd-1.0.1-13
    httpd-manual-2.0.40-8

    ozellikleri var.. apache2'ye biraz yeniyim ama anladigim kadariyla
    mod_perl bir sekilde direk yukleniyor, cunku /etc/httpd/conf/httpd.conf
    dosyasi icinde mod_perl.so icin LoadModule satiri bulamadim, elle bu
    satiri ekleyip apache'yi yeniden calistirdigimda asagidaki uyariyi veriyor:

    [root@kiribati root]# egrep mod_perl /etc/httpd/conf/*
    /etc/httpd/conf/httpd.conf:LoadModule perl_module modules/mod_perl.so
    [root@kiribati root]# /etc/init.d/httpd restart
    Stopping httpd: [ OK ]
    Starting httpd: [Tue Mar 25 11:10:46 2003] [warn] module perl_module is
    already loaded, skipping
                                                               [ OK ]

    satiri kaldirinca guzel guzel calisiyor..

    belki bu bendeki makinada httpd ve mod_perl icin guncellemeler yapilmis,
    sizinkinde eksik olabilir mi? genelde redhat X.0 surumleri bas agritici
    oluyor, guncelleme istiyor.. diyorum ama bakiyorum ki httpd surum
    numaralari ayni..

    mod_perl2'ye bulasiyor olabilir misiniz? yani mod_perl yerine ilk cikan
    cgi-bin hatasinda mod_perl2 calisiyor da o hata veriyor da olabilir.. bu
    ilk hatayi aldiginizda error_log ne diyordu?

    -dce.