[linux-network] Re: apache2 mod_perl2 on RH8

---------

From: standup@superonline.com
Date: Tue 25 Mar 2003 - 17:42:05 EET

    ya işin kötüsü dediğiniz gibi şimdi apache derleme çalıştım ama sürekli hata
    veriyor. çoğu programı yada service i bulamadı sinirlendim yine cpanel yardımı
    ile eski sistemi kurdum.

    redhat 8.0 ın üzerinde gelen apache httpd-2.0.40-11 bu fakat hiç biryerde tar.
    gz halini bulamadım ki kaynak göstereyim. yenisini kurmaya çalıştım
    httpd-2.0.43-9 onuda beceremedim desem yeridir.

    rpm -q mod_perl yazıyorum kurulu olduğu cevabını alıyorum.

    off