[linux-network] Re: DNS, /etc/hots vs.

---------

From: Osman Tokur (oizbat@celiknet.com)
Date: Fri 21 Mar 2003 - 13:50:14 EET

     Sorun çok iyi anlaşılmadı galiba../etc/hosts dosyasında ip makinaadı
    şeklinde satırlar var./etc/resolv.conf. dosyasında da ispnin dns ipleri var.
    /etc/hosts dosyasının olduğu linux makina kendi ihtiyaç duyduğu ad
    çözümlemeleri için bu dosyasyı kullanıyor ama ağdaki diğer makinalara bu
    dosyaya dayanarak dns hizmetine benzer bir hizmet sunmuyor sanıyorum.
    /etc/hosts dosyasının böyle bir fonksiyonu yok diye düşünüyorum ben .Yoksa
    yanlış mı anlamışım.

    Bedava POP3 destekli E-mail Aldınız mı?...(http://www.celiknet.com)