[linux-network] fw de 3 eth, routing ile 2 eth dusurulur

---------

From: ATILIM BOY (boyatilim@yahoo.com)
Date: Thu 20 Mar 2003 - 23:35:30 EET

    selamlar

    ayni networkte olan iplerden birini fw secdim,
    digererini router den o ip ye route ettim, tum iplerin
    gw si fw, fw de gerekli islemler sonucu suzme vs.
    yaptim. uzaktan traceroute sonuclarina falan baktim
    hersey normal networktan cikis da normal. olumlu gibi
    gorunuyor.

    ayni networkteki ip lerin birbirine
    yonlendirilemeyecegi ve bundan dolayi da firewalling
    islemlerinde hep networkun ikiye bolunmesi gerektigi
    ortaya cikardi. ve fw ler genelde bu yuzden 3
    ethernetli olurdu(aliasing haric). simdi 2 eth
    yetiyor.

    bu durum en ustteki yapiyi curuttu gibi.

    bu konuda yorumlarinizi bekliyorum.

    Saygilar.
    ATILIM BOY