[linux-network] Re: dns ve gateway

---------

From: Kerem ERSOY (kerem@sibernet.com.tr)
Date: Wed 19 Mar 2003 - 23:32:36 EET

    bBence en iyisi Linux da bir caching-only DNS sunucu kurulması. Yani temel
    oalrak sadece kendi local host ve onun reverse IP sini bilen bir DNS
    sunucu kendisine soru soulduğunda root serverlerden cevabı getirmesidir.
    Burada dikkat edilecek husus dhcpcd ile adres alır iken resolv.conf un
    güncellenmesine engel olan -R ile çalıştırılması ve resolv.confunuzn
    içerisinde de
    searchdomain xxx.sec <-musterinin domain ismi (ben ilke olarak .sec
    veriyorum)
    nameserver 127.0.0.1

    gibi birşeyuler tutmak..

    Selamlar,