[linux-network] DNS, /etc/hots vs.

---------

From: Osman Tokur (oizbat@celiknet.com)
Date: Wed 19 Mar 2003 - 21:35:57 EET

     Selamlar. Küçük bir local ağda dns olmadan makinalara adlarıyla ulaşabilmek
    istiyoruz. /etc/hosts dosyasında gerekli düzenlemeleri yaptığımda olması
    lazım diye biliyorum ben fakat iki clienttan birbirlerine isme göre ping
    attığımızda oldukça zaman geçiyor.DHCP server ve Gateway görevi gören makina
    internete bağlı olduğunda ise daha çabuk cevap geliyor.
    Bedava POP3 destekli E-mail Aldınız mı?...(http://www.celiknet.com)