[linux-network] Re: IP masquerade

---------

From: VOLKAN YILDIRIM (vipera@isnet.net.tr)
Date: Mon 17 Mar 2003 - 13:19:13 EET

    Redhat=27da GUI (wmaker kullan=FDyorum KDE ve Gnome yok) olarak eth0 ve e=
    th1
    kartlarini sirayla active ediyorum iki kartada ayri IP numaralari verip
    ping attgimda hep en son active ettigim karttan ping atiyor mesela eth1=2E=

    Fakat eth1=27i deactive edip ping at=FDnca yinede eth1=27deki IP numaras=FD=
    ndan
    ping at=FDyo ancak o sirada eth0 active benim anlamaya calistigim iki
    kartinda ayni anda fonksiyonel olup olmadigi sanirim hata burdan
    kaynaklaniyor=2E Burada bi hatam varsa lutfen d=FCzeltin=2E Consoldan bun=
    lari
    yapabilecegim komutlar nelerdir=3F tekrar tesekkurler=2E