[linux-network] Re: IP masquerade

---------

From: H.ibrahim ELKIRMIZI (xybernaut@gmx.com.tr)
Date: Mon 17 Mar 2003 - 12:04:13 EET

    "VOLKAN YILDIRIM" <vipera@isnet.net.tr> wrote:

    > Meraba arkadaslar elimde bir Pentium 200Mhz 64Mb ram=27i olan bi makine
    > var makinede bir PCI NE2000 clonu birde ISA NE2000 uyumlu iki ethernet
    > kart var=2E RedHat 8=2E0 kurup makineyi IP masquerade i=E7in ayarlamaya
    > =E7alistim ama pek basarili olamadim IP masquerade i=E7in gerekli
    > d=F6k=FCmanlari okudum ancak ise yaramadi bana bu konuda yardimci olursan=
    > iz

    Gerekli documanlari okuduguna gore; Sharing konusunda yapamadigin nedir ?

    > sevinirim birde linux iki ethernet kartindan hangisini sharing hangisini
    > internete baglanti i=E7in kulaniyor bu konudaki bilgilerinize ihtiyacim
    > var simdiden tesekk=FCrler

    Bu secim sana kalmis ethernet kartlarinin her hangi bir slot da olmasi yada siralama bir seyi degistirmiycektir. Tabi tanimlamalari dogru yaptigin surece...

    Yinede;
    http://www.linux-team.com/belgeler/iptables_masq.htm
    Adresinde yer alan documani okumani tavsiye ediyorum.

    Iyi calismalar.
    H.ibrahim ELKIRMIZI.