[linux-network] apache!!

---------

From: EMRE OZENSOY (emre.ozensoy@isbank.net.tr)
Date: Fri 14 Mar 2003 - 22:08:30 EET

    herkese merhaba
    redhat 7.3 uzerindeki ip mde 4 adet virtual host barindiriyorum.fakat gecen hafta diger bir makinada bulunan ve squirrel mail olan bir hesabida kullandigim makinaya gecirdim. sorun su 4 virtual hosta netten cok hizli ulasirken en son gecirdigim vha netten ulasim digerlerine gore inanilmaz yavas. eskiden herhangi bir problem yoktu bunun nedeni ne olabilir.

    tesekkuler.

    emre.

    Virus taramasi Vexira AV programi kullanilarak Is Net tarafindan yapilmistir.
    This e-mail is checked by Is Net against all known types of viruses using Vexira AV.
    Is Net'in en ucuz saatlik kullanim paketi Teneffus.Net'i ve en ucuz sinirsiz erisim paketi Taksitli Ekonet'i duymus muydunuz?
    http://www.isnet.net.tr/teneffusnet/
    http://www.isnet.net.tr/taksitliekonet/