[linux-network] Static Ip tanımlama

---------

From: Qmit_Murato=F0lu?= (umit.m@rantrans.com.tr)
Date: Tue 11 Mar 2003 - 13:27:52 EET

    Herkeze selam,

    Yeni aldığımız Static Ip yi RedHat 8.0 a tanımlayıp
    isp den kullandıgımız mailleri kendi bünyemize tasımak istiyorum.
    Şuan çalışan sistemde;
    Redhat8 de Qmail ve fetchmail kullanarak leasedline hat üzerinden
    bu işimi goruyorum.
    Static ip yi RH8e tanımlayıp maillerimi burda tutmam için ne
    yapmam lazım. Static ip yi nereye tanımlayacagımı bilmiyorum.
    (Eth. kartınamı,dns olarakmı?)

    Sevgiyle