[linux-network] belgeler.org güncellendi -qs=FCr=FCm-1=2E1=2E2?=

---------

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Tue 11 Mar 2003 - 04:17:49 EET

    Selam,

    Bu güncellemede kitaplığımıza bir kitap ve altı belge eklendi.

    Yeni kitap:
       Beej'in Ağ Programlama Kılavuzu
       http://www.belgeler.org/KiTAPLIK/bgnet.html
       Soket programlama konusuna ciddi ciddi merak salan bireyler
       tarafından adım adım okunursa işe yarayacaktır.

    Böylece kitaplığımızın kitap sayısı 11'e ulaştı.

    Belgeler:

    1. APT NASIL
       http://www.belgeler.org/KiTAPLIK/apt-howto.html

    2. Grub Önyükleyici Yöneticisi
       http://www.belgeler.org/KiTAPLIK/grub-kullanimi.html

    3. Postfix, RAVAntivirüs ve SpamAssassin ile Virüs ve Spam Filtrelemesi
       http://www.belgeler.org/KiTAPLIK/postfix-virus-spam.html

    4. Internet'e Bağlanırken Gerekenler: Firewall ve Proxy
       http://www.belgeler.org/KiTAPLIK/proxy-fw.html

    5. Bilgisayarınıza Güvenebilir Misiniz?
       http://www.belgeler.org/KiTAPLIK/bilgisayariniza-guvenebilir-misiniz.html

    6. Yazılımın Neden Sahibi Olmamalıdır?