[linux-network] Re: RAS

---------

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Wed 05 Mar 2003 - 16:14:04 EET

    Selamlar..

    Dial-up olarak herhangi bir ISP uzerinden internete baglanip, internet uzer=
    inden de bu RedHat makineye (dolayisiyla webmin'e) mi erismek istiyorsunuz ?

    Yoksa, dogrudan bu RedHat makineye takili olan modemi arayip bu baglantiyi =
    sagladiktan sonra yerel aginizdaki diger makinelere (dolayisiyla webmin de =
    dahil olmak uzere) erismke mi istiyorsunuz ?=20

    Her ikiside mumkun. Ama her ikisinin de cevabi biraz uzun. Benimse, ugrasma=
    m gereken bir telekom var. Eger yardimci olabilirseniz sorununuzu anlamamiz=
    a, bizde size yardimci olmaktan mutlu oluruz.. Telekomla ugrasirken bir ins=
    ana faydali olmanin verdigi moralle daha bir sabirli olmus oluruz sayenizde.

    Saygi ve sevgiler..