[linux-network] Re: RAS

---------

From: SaLiH BiLGiN (salihb@ozdilek.com.tr)
Date: Wed 05 Mar 2003 - 14:23:58 EET

    Bende redhat 8.0 yuklu makinem var. Buna webmin kurmayi düsünüyorum. Bu
    makinede samba server ve squid proxy var. Ancak sirket ici kurulu.Internete
    cikisimiz isa server uzerinden merkezden saglaniyor. Ben samba kurarak
    ticari programi linux servera aldim. Simdi bu makineye ulasabilmem icin
    dial-up baglanmaktan baska carem yok. dial-up baglanip webmin
    kullanabilirmiyim?

    Salih.

    Redhat 8.0
    Samba 2.2.5-10